Clase

Work Class

cu Mihaela

Clasa de Work Class constă în exerciții care solicită musculatura abdominală – dreptul abdominal superior și inferior, oblicul abdominal și transversul, și cea lombară.

Butt & Abs Tabata

cu Mihaela

Functional Training

cu Mihaela

Gravity

cu Mihai, Alex, Florin și Mela

GRAVITY este un program distractiv și inovativ care asigură îmbunătățirea formei fizice prin exerciții de rezistență sau prin Pilates, folosind greutatea propriului corp.

Sistemul de antrenament Gravity (GTS) constă dintr-o placă glisantă ce poate fi ajustată pe diferite înălțimi pentru a stabili nivelul de intensitate și dintr-un sistem de cabluri cu scripeți care pot fi atașați plăcii glisante.

Sesiunile de antrenament, individuale sau de grup, sunt monitorizate pentru rezultate maxime în doar 30-45 minute. Sistemul poate fi folosit pentru o varietate de activități precum antrenamentul personal, recuperarea fizică, antrenamentul pentru sporturi specifice, fitness și Gravity Pilates.

Pilates

cu Gabriela

Pilates este un sistem inovativ de exerciții în cadrul cărora se folosește o saltea și alte echipamente. Aceste tipuri de exerciții au evoluat după principiile lui Joseph Pilates, definite acum mai bine de 70 de ani.

Metoda Pilates urmărește să crească forța și flexibilitatea corpului. Constă în exerciții menite nu numai pentru construirea flexibilității, ci și pentru forță, rezistență, coordonarea picioarelor, mușchii abdominali, brațe și spate. Pilates se axează mai ales pe postura corpului, mai ales asupra zonei centrale, care implică abdomenul, zona pelvină și coloana vertebrală.

Metoda pune accent și pe creșterea capacității pulmonare și de circulație prin respirație. Îmbunătățește postura, echilibrul și densitatea osoasă.

Ryde & Tone

cu Mihai, Alex

În cadrul unei clase tipice de Indoor Cycling -Ryde, instructorul pedalează pe o bicicletă staționară, marcând ritmul celorlalți participanți, utilizatori de biciclete staționare. Exercițiile sunt gândite în așa fel încât să simuleze situații similare celor întâlnite în ciclismul în aer liber – urcarea unui deal, sprinturi, sărituri etc.

Obiectivul Myzone este să facă oamenii să se simtă bine în timpul exercițiilor fizice, prin tehnologie.

Myzone este un sistem inovativ de măsurare a ritmului cardiac, ce utilizează tehnologia wireless și cloud pentru a monitoriza cu o precizie de 99,4% activitatea fizică. Astfel, în timpul orei de Ryde, te vei bucura de o oră clasică de indoor cycling, dar și de feedback în timp real despre:

  • ritmul cardiac
  • numărul de calorii arse
  • MEP (Myzone Effort Points)

Totul este vizibil pe ecranul din studio, astfel încât toți utilizatorii să știe în fiecare moment care este rezultatul efortului lor.

TRX

cu Alex, Florin

Antrenamentul TRX reprezintă un sistem de antrenament cu propria greutate, care permite efectuarea a sute de exerciții, în timp ce utilizatorul controlează cât de mult își solicită corpul la fiecare exercițiu – ajustând poziția corpului pentru a crește sau a scădea nivelul de dificultate.

Yoga

cu Elena

 Yoga : este un antrenament lent benefic tuturor categoriilor de vârstă.

Legătura corp-minte-emoții
Practica yoga, chiar și cea în care accentul este pe partea fizică, este una de conștientizare a corpului, a emoțiilor, de calmare a minții și de armonizare a legăturii dintre acestea.
Vorbind de flexibilitate, practicând yoga nu faci doar sa întinzi mușchii, ci ești prezent acolo, ceea ce te ajută să elimini tensiuni și la nivel mental, să eliberezi emoții, dincolo de nivelul fizic.
Respirație
În yoga respirația este fundamentală, aceasta ghidează și învăluie mișcările, aprofundează practica. În posturile pentru flexibilitate, chiar și de la prima oră simți cum îți aduci energie prin inspirație și reușești să avansezi în postură .
Concentrare
Faci un singur lucru, cu toată atenția, toată intenția și dorinta de a-l face bine si de a-ți face bine – este cea mai bună metodă de a ieși din goană și grabă și a face lucrurile bine. Este un bun exercițiu nu doar pe saltea la o sală de fitness, ci pe care îl putem aduce în viața de zi cu zi practicând chiar și de acasă și nu numai.
Conștientizare
Stare de prezență sau conștientizare derivă în mod natural din cele de mai sus – practic, respirând profund și corect, detensionând mintea si eliberând-o de gânduri te simți prezent si angajat în ceea ce faci, lucru care te ajută în orice activitate, de altfel.

Body Sculpt Boot Camp

cu Alex, Florin

Este un antrenament intens, bazat pe conceptul “HIIT”.
Această clasa este totodată destinta celor care doresc să-și depășească limitele.
În fiecare clasa vor fi “doar” 4 exerciții care se vor repeata de 16/14/12/10/8/6 ori.
Exercițiile sunt simple dar vom folosi conceptul de confuzie musculară combinat cu exercițiile funcționale astfel încât îți garantăm că va fi o clasa în care te vom face să dai totul.
Fiecare clasă se va termină cu o sesiune pentru mușchi abdominali.
Echipament Necesar: Saltea, Prosop, apă, și una dintre accesoriile următoare gantere/kettelbel/pet cu apă/nisip.

Total Body Condition

cu Alex, Florin

Tonifiere totală a corpului.

Total Body Condition va oferi un antrenament de tonifiere generală la nivelul tuturor maselor musculare „din capul în picioare” într-o clasă în format freestyle.
Acest antrenament complet al corpului se realizează prin exerciții repetative în intervaluri de timp diferite în sens crescător sau descrescător în funcție de tipul exercițiului – stabilizator / izometri.

De ce sunt importante exerciţiile izometrice?
Contracţia izometrică necesită un înalt grad de concentrare voliţională, este o comandă coordonată pentru a se putea face o sincronizare maximă a tuturor fibrelor musculare. Conform unor studii, contracţia musculară pe toată lungimea muşchiului, alături de motivaţia pozitivă în efectuarea exerciţiului, creşte mult capacitatea de realizare a unei tensiuni maxime musculare interne. Mai mult, au fost înregistrate creşteri cu 30-40% ale rezistenţei şi forţei musculare după exerciţiile izometrice, comparativ cu exerciţiile active

Concentrându-se pe forță, rezistență musculară și de condiția fizică aceste clase vor ajută la dezvoltarea unui fizic puternic și tonifiat.
Echipament Necesar: Saltea, Prosop, apă, una dintre accesoriile următoarelor gantere / kettelbel / pet cu apă / nisip.

Activ 20

cu Mela

Este un antrenament în care este implicat tot corpul, și include exerciții de intensitate diferită (mică/moderată/mare), 20 de minute cardio, 20 de minute de forță și core (ABS) și 10 min stretching pentru relaxare musculară.

VEZI OFERTELE WEPLAY