TERMENI ȘI CONDIȚII WEPLAY

  1. Cine suntem și despre ce e vorba în prezentele Termeni și Condiții
    1. Prezentul document conține termenii și condițiile în baza cărora se vor desfășura relațiile comerciale între WePlay Centrul Recreațional și dumneavoastră, în calitate de client, vizitator sau însoțitor al unui client al WePlay, privind prestarea de servicii online prin accesarea website-ului nostru precum și tranzacțiile comerciale realizate prin intermediul acestuia ori direct cu Compania.
    2. WePlay Centrul Recreațional reprezintă Compania We Play SRL, cu sediul în Mun. Brașov, str. Turnului nr. 5, Jud. Brașov, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J8/75/2012, având CUI 29559486, telefon 0368-455-990; 0721-248-008, email: contact@weplay.ro , website weplay.ro .
    3. Prezentul document este completat de Regulamentul de Ordine Interioară, ce poate fi accesat în cadrul Centrului Recreațional sau accesând acest link. https://weplay.ro/regulament/
    4. Dacă doriți să vă informați privind modul în care prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal, vă rugăm să accesați acest link https://weplay.ro/politica-de-confidentialitate/ sau puteți oricând să solicitați informații suplimentare Responsabilului privind Protecția Datelor la email dpo@golegal.ro, menționând denumirea operatorului WePlay.
  2. Programul de funcționare și accesul în cadrul WePlay Centru Recreațional
    1. WePlay Centrul Recreațional este deschis publicului de luni până vineri între orele 7:45 – 21:00 iar sâmbăta între 09:00 – 16:00;
    2. Ne rezervăm dreptul de a modifica programul de funcționare al întregului Centru (sărbători legale, renovare, lucrări de mentenanță) cu un anunț prealabil;
    3. Accesul în cadrul Centrului Recreațional se realizează doar cu rezervare prealabilă și cu respectarea prevederilor privind distanțarea fizică, în conformitate cu prevederile legale aferente.
    4. Weplay își rezervă dreptul de a-și selecta membrii, precum și de a limita accesul persoanelor, inclusiv însoțitorii Clienților.
    5. WePlay va efectua modificări privind programul de funcționare, condițiile de acces sau orice reguli impuse de organele competente, de îndată ce acestea vor deveni publice, fără o notificare prealabilă.
  3. Clienții WePlay
    1. Fiecare client(denumit în continuare membru al Clubului) declară pe proprie răspundere faptul că se află într-o condiție fizică optimă pentru desfășurarea activităților sportive în cadrul Clubului. Clubul este exonerat de orice responsabilitate în cazul în care un Membru va suferi răni sau deteriorarea sănătății datorită utilizării neconforme a aparaturilor puse la dispoziție.
    2. În cazul în care apar modificări ale stării de sănăate, Clientul va avea obligația de a informa instructprul și de a opri orice activitate fizică pe care o desfășoară.
    3. Managementul WePlay își rezervă dreptul de a-și selecta potențialii Membrii.
    4. Fiecare Membru este răspunzător pentru defecțiunile cauzate echipamentelor Clubului, dacă aceste acțiuni sunt intenționate.
    5. Procedura de Check-in / Check-out este obligatorie pentru fiecare Membru în parte, la momentul accesării serviciilor Clubului. Aceste procedure se realizează la recepția Clubului.
    6. WePlay poate încheia calitatea de membru fără preaviz, în condițiile în care regulile de ordine interioară au fost încălcate în mod repetat. Membrul nu este îndreptățit la restituirea contravalorii abonamentului în curs sau la restituirea în funcție de perioada rămasă.
  4. Serviciile și abonamentele WePlay
    1. Abonamentele și serviciile oferite de WePlay pot fi consultate prin accesarea paginii web weplay.ro precum și prin telefon sau direct la recepție.
    2. WePlay își rezervă dreptul de a modifica serviciile oferite, de a le elimina sau adăuga servicii noi, în conformitate cu standardele practicate la nivel de grup.
    3. Modalitati de accesare a serviciilor / abonamentelor
      1. Pentru a activă contul de membru trebuie să urmați pașii de mai jos:
        • – descarcă aplicația GMA (link aplicație);
        • – solicită codul unic al clubului de la recepția sălii;
        • – introdu codul în căsuța “Introduceți codul sălii”;
        • – apăsa butonul “Devino membru”;
        • – completează formularul “Devino membru”;
        • – după finalizare acestui proces, personalul de la recepție va activă contul de membru

         
        ACEST PROCES DE ACTIVARE SE REALIZEAZĂ O SINGURĂ DATĂ.

      2. Prin activarea contului, membrii vor avea acces la următoarele funcționalități:
        • – Vizualizare informațiilor despre club;
        • – Informații personale înregistrate în cont;
        • – Cod Qr pentru check-în rapid;
        • – Tipuri de abonamente;
        • – Programare la clase de fitness;
        • – Istoric plăți abonament;
        • – Istoric check-ins;
        • – Măsuratori;
        • – Notificări
    4. Plata serviciilor și abonamentelor se va realiza în avans, online, prin intermediul aplicației EuPlătesc, încorporată în cont.
       
      Tipuri de abonament:

       
    5. Anularea rezervărilor pentru Squash și Badminton se face cu minim 24 de ore înaintea programări, pentru clasele de Fitness cu 6 ore înaintea programării, neanularea la timp se consideră ca și prezentare, sistemul încasând sau scăzând ora respectivă.
  5. Politica de retur
    1. Dorința noastră este ca serviciile pe care vi le oferim sa fie în deplină concordanță cu nevoile dumneavoastră. În caz contrar, conform Ordonanței nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanță, serviciile se pot returna (rambursa) în termen de 14 zile calendaristice de la achiziționarea acestora prin intermediul aplicației online.
    2. Denunțarea unilaterală a contractului în termenul de 14 zile se va realiza printr-o notificare transmisă de Client către We Play.
    3. Notificarea se va data, semna și trimite de către dvs. prin e-mail la adresa: contact@weplay.ro .
    4. We Play SRL se obliga sa restituie clientului sumele încasate pentru produsele returnate, în termen de 30 de zile calendaristice de la primirea solicitării, dacă acesta este îndeplinește condițiile legale (de ex. serviciul a fost prestat). In notificarea scrisa se completează datele si contul bancar al titularului. Conform legii, clientul poate să se retragă din contract printr-o declarație neechivocă, prin orice metoda dorește: email, poștă, etc.